top of page
Search

Januári TOP10-es látogatottsági listák: célkeresztben a női oldalak



A női oldalak versenyét januárban a femina.hu nyerte, de nem sokkal volt lemaradva mögötte az nlc.hu sem. A női oldalak aktuális helyzete mellett a DKT elemzése most is bemutatja a napi átlagos és a havi összes látogatószám alapján bekövetkezett havi változásokat a vezető weboldalak, illetve brandek helyezésében.



Ehavi elemzésünkben kitekintünk a női portálok versenyére is. Csak önálló domain-nel rendelkező, általános vegyes tematikájú női site-okat vizsgáltunk, nem soroltuk ide a specifikusabb tartalommal rendelkezőket, pl. a gasztro, egészség, bulvár oldalakat. Ebben a körben a dobogós helyeket a femina.hu, az nlc.hu és – némileg lemaradva az előző kettő mögött - a life.hu foglalja el. De havi egymilliós látogatottság felett van még a cosmopolitan.hu, a femcafe.hu, a joy.hu, a glamour.hu és divany.hu is. A lista második felébe sorrendbe bekerült a divany.hu, wmn.hu, marieclaire.hu, a bien.hu, az evamagazin.hu, a csaladinet.hu, noklapja.hu és a retikul.hu is.




Ha nőies jellegű, de nem a fenti célcsoportba tartozó, annál specifikusabb oldalakat is vizsgáltunk volna, akkor előkelő helyen, a top15-ben végzett volna a nosalty.hu, a blog.hu, streetkitchen.hu és strory.hu is.

A női oldalak áttekintése után nézzük a teljes piaci toplistát. A napi átlagos egyedi látogatószám (real user) alapján kialakított TOP10-es listát a weboldalak esetében változatlanul a blikk.hu vezeti, amit a második helyezését őrző 24.hu követ. Ugyancsak nem változott a lista harmadik helyezettje: az index.hu. A negyedik helyet pedig továbbra is origo.hu foglalja el. Az ötödik helyen a tavaly december óta négy helyet javító nlc.hu áll. A napi átlagos látogatószám alapján kialakított toplista hatodik helyén most a portfolio.hu található - ehhez két helyezésnyit kellett előre lépnie. Hetedik a ripost.hu egyetlen hellyel hátrébb lépve, míg a nyolcadik helyezést most az a femina.hu foglalja el, amely egy hónappal ezelőtt még az ötödik helyezéssel büszkélkedhetett. A kilencedik hely most a borsolnline.hu oldalé, míg a tízes listát a telex.hu zárja.



Ha nem site, hanem brand alapon állítjuk össze a napi átlagokkal mért toplistát, akkor az első négy helyen nem látunk eltérést a honlapok listájához képest, a Blikktől az Origóig mindenki ugyanazt a helyet foglalja el brandként, mint weblapként. Az 5. helyre viszont népszerű androidos applikációjának is köszönhetően bekerült az Időkép, mint brand, egy-egy hellyel lejjebb tolva ezzel minden szereplőt a NLC kezdve a FEMINA-ig bezárólag. De a tízes lista utolsó helyét a domainként is a tizedik helyen álló TELEX-nek sikerült megőriznie brandként is. Viszont a BORSONLINE egy helyezéssel lemaradt a brandek TOP10-es listájáról.




A havi összesített egyedi látogatószám alapján a toplista első helyén nem történt változás: a 24.hu megőrizte azt. Nem változott a 2-3. helyezett sem, előbbi helyezést a blikk.hu, utóbbit az origo.hu mondhatta magáénak januárban. Az index.hu egy helyet javítva a 4. helyet foglalhatta el – helyet cserélve ezzel a femina.hu-val. A vezetői női oldalak ez esetben sem távolodtak el nagyon egymástól, hiszen a hatodik helyen az nlc.hu áll. A hetedik helyet elfoglaló portfolio.hu 3 helyet lépett előre tavaly decemberhez képest, míg a ripost.hu két hellyel lépett hátrébb. A borsonline.hu meg tudta őrizni 9. helyét, míg a nosalty.hu két helyet csúszott vissza, de még így is éppen benne volt a top10-ben januárban.



A brandek havi látogatószám alapján összeállított toplistájának első 10 helyezettje ahogy az elmúlt hónapokban, úgy most is tökéletes leképezi az egyes brandekhez tartozó (fő) weblapok imént bemutatott sorrendjét.






Recent Posts

See All

Együttműködés az NMHH és az EDME között

Milyen lehetőségei vannak az online médiafelületek látogatottságára vonatkozó mérési módszerek fejlesztésének? Hogyan népszerűsíthető a mérés a piaci átláthatóság érdekében? Miként lehet az online vil

bottom of page