Szolgáltatásainkról
Miket mérünk?
-
Az önök által a weboldalaikban elhelyezett mérÅ‘kódok segítségével juthatnak bÅ‘vebb információkhoz saját látogatóikról.
-
Hazai weboldalak, köztük telekommunikációs cégek és azok webshopjainak látogatottságáról, kosár URL elérésekrÅ‘l, a médiapiac jelentÅ‘s szereplÅ‘inek forgalmi adatairól tudunk adatokat szolgáltatni.
-
Keresztlátogatottsági adatokat biztosítunk.
-
Látogatókra vonatkozó demográfiai adatokat mérünk.


Miért hasznos?
-
Végre akkreditált, valós adatokat kaphatnak saját weboldalaikról és versenytársaik online jelenlétének legfontosabb jellemzÅ‘irÅ‘l.
-
Folyamatosan nyomon követhetik, elemezhetik versenytársaik pozícióit, vásárlóik összetételét és azok viselkedését.
-
Állandó képet kaphatnak az önök piaci pozíciójáról és annak változásairól.
-
Reális adatokra alapozhatják médiavásárlásaikat.
Mikre kaphatnak választ?
Néhány példa, mikre kaphatnak választ adataink segítségével:
​
-
Valójában milyen demográfiai jellemzÅ‘ik vannak a látogatóinknak?
-
A versenytársunk vásárlói eltérÅ‘ korosztályi összetételűek? Ezért alkalmaznak más kommunikációt?
-
Amikor nálunk visszaesett a forgalom, náluk is visszaesett?
-
A konkurenciáinkhoz milyen küldÅ‘ oldalakról érkeznek a legtöbben?
-
Náluk mennyi ideig tartózkodnak a felhasználók a weboldalukon?
-
És az összes látogatónak végül hány százaléka jut el náluk a vásárlásig?
-
Az ország mely régióiban erÅ‘sek Å‘k és hol vagyunk erÅ‘sek mi?
-
Hozzánk képest milyen a látogatóik körében a nÅ‘k és férfiak aránya?
-
Nekünk milyen oldalakon érdemes hirdetnünk?
-
Reális áron adják nekünk más oldalak a hirdetési felületeiket?
-
Pontosak azok az adatok, amiket feltüntetnek weboldalaik látogatottságáról?


Miért értékesebb adatforrás?
Számos cég használ adatokat külsÅ‘
adatforrásokból, melyeket általában nagy
amerikai szolgáltatók állítanak elÅ‘,
azonban ezek sajnálatos módon sokszor
nagyon pontatlan adatokat
tartalmazhatnak. Az adatgyűjtési
metodikájuk nem tesz mást lehetÅ‘vé. Sok
esetben maga a szolgáltató cég is
figyelmeztet erre.
A DKT adatainak értéke éppen a
megbízhatóságukban rejlik. Akkreditált
módszereket használ a mérésekhez, ezért
tekintették a hazai ipari szereplÅ‘k ezeket
sztenderdnek és ezért kapott a cég 2020-
ban díjat az amerikai reklámipari
szervezettől, az IAB-től, melynek feladata
iparági szabványok kidolgozása.

Digitális Közönségmérési Tanács biztosítja a magyar interaktív piac számára a közönségmérési adatokat. | Kapcsolat