Szolgáltatásainkról
Miket mérünk?
-
Az önök által a weboldalaikban elhelyezett mérőkódok segítségével juthatnak bővebb információkhoz saját látogatóikról.
-
Hazai weboldalak, köztük telekommunikációs cégek és azok webshopjainak látogatottságáról, kosár URL elérésekről, a médiapiac jelentős szereplőinek forgalmi adatairól tudunk adatokat szolgáltatni.
-
Keresztlátogatottsági adatokat biztosítunk.
-
Látogatókra vonatkozó demográfiai adatokat mérünk.
Miért hasznos?
-
Végre akkreditált, valós adatokat kaphatnak saját weboldalaikról és versenytársaik online jelenlétének legfontosabb jellemzőiről.
-
Folyamatosan nyomon követhetik, elemezhetik versenytársaik pozícióit, vásárlóik összetételét és azok viselkedését.
-
Állandó képet kaphatnak az önök piaci pozíciójáról és annak változásairól.
-
Reális adatokra alapozhatják médiavásárlásaikat.
Mikre kaphatnak választ?
Néhány példa, mikre kaphatnak választ adataink segítségével:
-
Valójában milyen demográfiai jellemzőik vannak a látogatóinknak?
-
A versenytársunk vásárlói eltérő korosztályi összetételűek? Ezért alkalmaznak más kommunikációt?
-
Amikor nálunk visszaesett a forgalom, náluk is visszaesett?
-
A konkurenciáinkhoz milyen küldő oldalakról érkeznek a legtöbben?
-
Náluk mennyi ideig tartózkodnak a felhasználók a weboldalukon?
-
És az összes látogatónak végül hány százaléka jut el náluk a vásárlásig?
-
Az ország mely régióiban erősek ők és hol vagyunk erősek mi?
-
Hozzánk képest milyen a látogatóik körében a nők és férfiak aránya?
-
Nekünk milyen oldalakon érdemes hirdetnünk?
-
Reális áron adják nekünk más oldalak a hirdetési felületeiket?
-
Pontosak azok az adatok, amiket feltüntetnek weboldalaik látogatottságáról?
Miért értékesebb adatforrás?
Számos cég használ adatokat külső
adatforrásokból, melyeket általában nagy
amerikai szolgáltatók állítanak elő,
azonban ezek sajnálatos módon sokszor
nagyon pontatlan adatokat
tartalmazhatnak. Az adatgyűjtési
metodikájuk nem tesz mást lehetővé. Sok
esetben maga a szolgáltató cég is
figyelmeztet erre.
A DKT adatainak értéke éppen a
megbízhatóságukban rejlik. Akkreditált
módszereket használ a mérésekhez, ezért
tekintették a hazai ipari szereplők ezeket
sztenderdnek és ezért kapott a cég 2020-
ban díjat az amerikai reklámipari
szervezettől, az IAB-től, melynek feladata
iparági szabványok kidolgozása.
Digitális Közönségmérési Tanács biztosítja a magyar interaktív piac számára a közönségmérési adatokat. | Kapcsolat